Salta al contenuto principale
Passa alla visualizzazione normale.

Ricerca avanzata per:

Risultati della ricerca

  • 1. PROGRAMMA "Museologia e critica artistica e del restauro" - "Museologia e gestione dei beni museali" A.A. 2018-2019 (100%)

    10-nov-2019 12.31.24

    en los museos norteamericanos Alberto Mannone Museum marketing and virtual museums in 21st century ... Andrea Carolina Nieli Building the sustainable iMuseum: is the virtual museum leaving our museums ... Virtual Museums Motivate Students? Toward a Constructivist Learning Approach Cilluffo Giovanna ... in Museums? Maria Ferrara The virtual museum Annarita Di Giorgio Learning in Second Life Fabiola Baldi ... incorporated in virtual museums on visitors’ perceived sense of presence Davide Parello Art museum

  • 2. modelloA_2015JW9NJT (3) (51%)

    12-gen-2017 12.30.05

    to adopt a virtual testing approach. Accordingly, the numerical models are calibrated using experimental

  • 3. CV (42%)

    15-gen-2020 17.10.15

    k2) ASCE-ICVRAMASCE-ICVRAM-ISUMA 2014, 13-16 Luglio, Liverpool,Keynote Speaker. Virtual Experiment ... ) al Politecnico di Vienna con i professori Franz Ziegler e Rudolf Heuer. Ø -Visiting Professor presso il Politecnico di Vienna su invito dei Professori Franz Ziegler e Rudolf Heuer (22 Aprile- 4 Maggio 2002). Ø -Visiting Professor presso il Politecnico di Vienna su invito dei Professori Franz Ziegler ... ), fascia dei professori associati dal 2007. Ø -Membro Concorso per reclutamento n. 1 Ricercatore

  • 4. CV-UK (37%)

    19-feb-2020 19.39.07

    ;Stochastic Dynamics of Linearly Elastic Trusses in Presence of Structural Uncertainties (Virtual

  • 5. SALVATORE PASTA (36%)

    7-gen-2020 15.50.36

    (PON-01-01287), University of Palermo, Palermo, Italy 2017 Modelli Matematici nel Virtual Physiology

  • 6. Biosketch (36%)

    8-gen-2020 10.35.48

    biologists (PON-01-01287), University of Palermo, Palermo, Italy 2017 Modelli Matematici nel Virtual

  • 7. 2012_XIV_rapporto_IEM (34%)

    23-set-2013 16.25.27

  • 8. 2007 Di Betta FMP ufficiale (31%)

    24-set-2013 13.11.53

    ), or leaner forms (e.g., the hollow company, the virtual or- ganization and so on). (4) Relying on a customer